fredag 29 november 2013

Fredag!

Den här veckan har känts så lång! Evigheter sedan jag var ute med Melina ju..
Snabb summering av slutet på veckan; 
Onsdag hade jag bara provutgivningar på eftermiddagen, så jag hann köra två timmar på förmiddagen och göra bilskolans övings-teoriprov efter skolan. Proven hade väl gått helt okej. Lite missnöjd med något vitsord, but no can do.. och på kvällen var det hundpromenix till hundparken med C och Gandi då förstås. 

På torsdagen började sista perioden av gymnasiet med prepkurser i alla ämnen. Lite jobbigt med långa dagar igen och att man därtill borde fokusera fullt på att repetera och lära sig sådant man glömt under 8 kurser.. Jag är i alla fall sån som inte tycker om att gå igenom saker jag redan kan och att samma sak ska förklaras om och om igen. Men månne jag inte överlever.. Tänkte ännu satsa på träningen den här perioden när det känts som det bara blivit kring två gånger i veckan här på senaste tid. Så två timmar träning, och lite skitsnack med folk på gymmet lyckades jag med på kvällen. Alltid roligare att dra sig till gymmet när man samtidigt träffar lite folk och hinner tala om lite andra saker. 

Idag var det då fredag och en skoldag bestående av tre lektioner. Fastän det kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Som sagt, lite sämre dag idag. Huvudvärken gör att jag blir störd på allt och alla, jobbigt.. Nu är det i alla fall veckoslut och ikväll är det ABI-fest på Tivoli. Jag har aldrig varit där, så det blir väl roligt. Är för tillfället inte sådär super-pepp på att festa idag, men det kanske blir bättre med kvällens lopp. Hoppas!

Annars önskar jag ett skönt veckoslut! -M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar