måndag 25 november 2013

Ledig måndag.

Inte så speciellt händelserikt veckoslut. Har mestadels sovit, ätit och stirrat på trafikteori, och sen träna lite också då. Resande ur klädskåp med mamma, bytte lite kläder och rensade ut sådant vi inte använder mera. Så vi fick ihop några stora sopsäckar som ska skickas till Karelen. Skönt med lite utrymme i klädskåpet också! Hehe..
Nu är det måndag och för min del ledigt. Så skönt att kunna sova längre, stiga upp och laga bananpannkakor och dricka morgonkaffe i lugn och ro, lyx! Nu är matematikboken som gäller tills mitt kaffesällskap slutar jobbet och jag äntligen får mitt eftermiddagskaffe. Inte mera planer för idag. Näst sista ordentliga matematikprovet imorgon, och jag hoppas att jag minns allt från kursen, orkar inte bara läsa längre. 

Imorgon är det kort skoldag, bara provförberedande före provet och sedan mattaprovet. Så slutar nån gång före 12. Måste boka teoriprov och laga färdigt teorin till bilskolan. Vill verkligen få körkortet i handen inom det här året!! Får sätta fart på för det är inte många veckor kvar av 2013, shit..

Skulle inte säga nej till sommaren.. Ha en bra måndag! //Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar