tisdag 12 november 2013

Gääsp!



Starten på den här veckan har inte varit den bästa. Lördagens 400 personers PG-fest var helt rolig, fast lite för junnu-aktig för min smak. Kände oss lite malplacerade där med ett gäng myndiga. I alla fall roligt att träffa vissa människor man så sällan stöder på annars! Men tog bussen hem vid 12-tiden när fiilisen inte längre var så bra rösten inte bar.

På söndag var det farsdagsbrunch, handbollstittande, fin middag och läxläsning som stod på schemat. Roligt att vara tillbaka i handbollshallen igen, det är nog en sport jag kommer att älska livet ut! Spelet innehåller så mycket samspel, taktik och teknik att det aldrig varken blir tråkigt att spela eller titta på. Lillbrorsan vann dessutom guld, så lite stolt var jag nog att jag varit reservtränare för dem ett par gånger, hihi...
















Måndagen var trög och min några minuters powernap slutade med att jag vaknade upp ett par timmar senare. Sjukt! Jag som aldrig brukar kunna sova på dagen (förutom om jag är totalt dödstrött då). 
Idag var det 2 timmars körlektion på morgonen. Det gick verkligen superbra och läraren var imponerad att det bara var min sjätte körtimme. Trivs verkligen med att köra och kan inte vänta på att få¨kortet i handen! Efter bilskolan hade jag en och en halv timme matta, innan jag fick ta och sjukanmäla mej. Det blev verkligen inte till någonting att sitta och hosta så ögonen börja rinna och snyta sej varannan minut. Bättre att sticka hem och försöka bli frisk istället. 
Nej, nu blir det sista avsnittet av Girls och lite fysik istället, kanske..

Eftersom jag alltid är så dålig på att ta foton på fester, försöker lägga upp en video från lördagen, får se om det fungerar! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar