tisdag 26 november 2013

26*11*13


Tisdag idag. En fin sådan, men kalt som fan.
Har jag förresten berättat hur mycket jag älskar stjärnhimlen? Slutet på hösten brukar den också vara som allra vackrast. Vi körde runt några timmar igår med Keke och stannade för att titta på stjärnorna. Så vackert när det annars är helt mörk och kallt ute! Skulle vara roligt att åka ut till lande här i något skede. Där är det alltid så mörkt om vinternätterna att varenda liten stjärna syns.

Provet idag gick väl helt okej med tanke på att jag inte hittat motivation att läsa till det. Så fick jag tid till teoriprovet bokat och körtimmar för det här året. Som det ser ut nu lyckas jag nog få körkortet innan jul! Det blir bara att köra, köra, köra här i några veckor före. Har nu lagat nästan all teori som måste göras före provet, men det är inte det lättaste med massa dåliga översättningar. Men det var verkligen inte någon liten lätt sak! Nästan hela dagen har gått till det. Men nu kan jag väl lita på att jag blir en bra förare och vet massor om trafiken, hehe..

Nästa vecka ska vi ju också till Geneve och Cern med fysik gruppen. Det kommer bli såå bra, taggar redan för det! Men mer om det sen. Nu och träna -->


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar