fredag 30 augusti 2013

1 banan 2 bananer 3 bananer 4 bananer

Fredag! Skodag som började 10 och till mesta dels innehöll student skrivningar och tal-skrivningar. Så blev det en tur med Linq. Hittade lite på en loppis, en klänning till imorgon, yey! :D så var jag snabbt hem via, fixa lite grejjer och så på förfest till Emu med Linq. Roligt! Medan de andra for vidare in till stan så fortsatte jag vidare till student fest hos Weckmans (fastän jag bara träffade studenten snabbt i dörren. . ) Satt på golvet någon timme, drack mjölk och åt kaka och talade med folk. Så fick jag sällskap hem av ett gäng människor +en hund, tala med mormor, morfar och en kusin som sover hos oss.
Nu är jag helt slut och väntar på att få sova länge än 7h. Imorgon blir de kyrka, storstädning, bakning och ove-mimi tajm!
Nu ska jag sova! Kanske.  -Gonatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar