torsdag 29 augusti 2013

Orange is the new black


Igår var en sån där "orkar inte vara produktiv"-dag. Hade massiv med saker att göra till idag, men nästan inget blev gjort. Stack istället iväg till Sello för att införskaffa en present till brorsan. Lyckades också plocka med med mej 2 par byxor medan jag väntade på mamma, inte illa det.. 
Idag var det lång skoldag, varav de 2 sista timmarna inte var till någon om helst nytta. Det hette att var fysik och kemi, men det var nog verkligen inte det som blev gjort under den tiden, hah. Så fick jag sällskap av C +Gandi hem, gulasch-soppa (3dje dagen i rad!! börjar bli en aning trött på det nu..) och nu ska ja pimpa min kalender, börja titta på en ny serie (Orange is the new black) och lite skolarbete. Överväger ännu om jag är tillräckligt frisk för att träna men tror jag väntar helt att vara fullständigt frisk innan jag sätter igång med det igen. Måst bli frisk till skrivningarna!! 

Imorgon är det fredag och jag ska hinna till loppis efter skolan, så kommer släktingar till oss, förfesta hos Emu och sedan träffa Tove. Mycket program, men jag tränker satsa på att bli frisk det här veckoslutet så det blir  nog inte några sena nätter (eller vi får väl se.. ;) )

Ha det bra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar