måndag 12 augusti 2013

Dagen före helvetet


Okej, nu ska jag inte vara så dramatisk, men sommaren går alltid så snabbt och det känns alltid lika hemskt när skolan börjar igen. Egentligen är det ju inte så farligt men det blir starten som känns så trögt i början. 
Idag åkte jag i alla fall in till stan med brorsan. Skön dag och vi fick nästan allt som skulle ha, till och med ett munspel, haha xD Så kom pappa med på kaffe när han råkade ha ett möte i centrum passlig tid. Måste bara säga att jag verkligen märker att brorsan växt upp en aning på senaste tid o dessutom efter skriban och såå.. 
Bra dag i alla fall! Kom hem och var otroligt död men lyckades i alla fall dra mej iväg till gymmet efter mat och lite Dexter. Planen var att springa veckans långdistans, men Nicola råkade också vara där så det blev lite trögt. Fick åtminstone 7km PW och lite armträning medan hon höll mej sällskap. Och nu sitter jag på balkongen men vattenmelon och bra musik för att njuta av den sista kvällen av sommarlovet. Känner ren att 
det börjar bli kallare i luften och vattnet hade ren igår blivit mycket kallare i sjön! :( 

I hopp om att se några stjärnfall och att jag skulle vakna upp och inse att hela sommarn egentligen var en lång dröm och jag vaknar upp för att åka på vårfest och ha hela sommarn framför mej, hehe.. Godnatt till er som kan sova med normala dygnsrytmer igen efter det här veckoslutet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar