måndag 26 augusti 2013

Golvet



Den här dagen började inte så bra. Blev väckt av en textare klockan 8, 1h efter min väckarklocka borde ha ringt!! Helt sjukt, har aldrig hänt tidigare.. Kom i alla fall iväg och blev bara en kvart sen. Skodagen innehöll engelska, kemma, matta, abi-halar-proving och fyssa. Jobbig dag och med en äcklig flunsa dessutom. Så har jag gjort klart en studentexamen som ska lämnas in imorgon, middag och suttit på golvet och tänkt hur stressigt livet är. Nu blir det lite mera läxor och sen pilates. Väntar så på att bli frisk och kunna träna ordentligt igen!!
Imorgon är det tisdag så det betyder att jag slutar 1. Så ska ja till Tessi och fixa håret. Vart har min frissa-skräck försvunnit? Har ingen aning vad jag ska göra med kråkboet jag kallar hår, så det får bli en överraskning imorgon, skoj!

Förövrigt har jag total-drogat den där någon vecka nu:
Haha tycker det är lite sådär halvnördigt att jag alltid tänker på kemiska grundämnen.. (krypton..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar