fredag 26 oktober 2012

Turistar i hemknutarna

Fredag, såå skönt!!♡ äntligen veckoslut efter en lång och jobbig vecka med mycket trötthet och skolarbete. Humöret har inte heller varit riktigt på topp de senaste dagarna.
Dagen började i alla fall 10, sköönt!! Både geografi och hälsokunskaps timmarna gick åt att fixa med nya fjongen och sen var det bara en lite flippad kemi timme som slut på skoldagen.
När jag kom hem hade mommo, moffa och kusinernas italienske utbyteselev Simone kommit med tåget :D jag och Simone åkte in till stan för att snabbt träffa Suf, shoppa lite och fota och turista oss en del :) riktigt roligt att turista sig i sina egna hemknutar :D vi tala också en hel del och vi kommer verkligen bra överens och jag ska åka och hälsa på i Milan något år! :D
Vi kom hem ganska sent så har vi bara tittat på bilder och pratat med morföräldrarna och myst♡ nu vill  jag bara sova, haft haft sån sömnbrist hela veckan så en lång natts sömn är precis vad jag behöver! -Godnatt ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar