lördag 13 oktober 2012

Lördag med skolarbete

Gårdagens kväll blev riktigt lyckad :) Åkte in till stan och sprang på Hullut Päivät ett bra tag. Där vart sjukt mycket människor men hittade ändå en del saker från One Way :D Inte nu för att de var så mycket billigare än saker jag normalt köper, men i alla fall lite bättre kvalitet får man väll hoppas..?
Sedan mötte jag mamma, pappa och lill-lillbrorsan och det blev middag på SantaFe (legendarisk i vår familj pga. att föräldrarna gått dit enda sedan det öppnade någon gång på 90-talet :D ) Sjukt mysigt hela ställe, och enormt goda nachos, en av mina favorit restauranger i stan! :D Vi satt och planerade USA-resan till sportlovet som pappa skaffat biljetter till och föräldrarna berättade om sommaren de var på äventyr i USA och alla galenskaper de var med om där, haha..
Klockan blev rätt så mycket och kom hem efter 9-tiden. Det blev bara att sätta igång tvättmaskinen och kolla på filmen RockOfAges och smaska på HP-godis :D lyckades somna under filmen fastän den var sjukt bra! (måst kolla hela nån dag här!) När jag vaknade hade någon vänlig själ redan hängt upp från tvättmaskinen så de var bara för mig att stupa i säng.

Vaknade i någorlunda bra tid och fixade ett ordentligt morgonmål. Sedan bara att ta itu med det enorma läxhögen med sådant som jag missar nästa vecka. Jobbigt.. men skönt att få det gjort så behöver jag inte stressa med det senare :) Nu fixa jag lite lunch och kollar på serier och äter HP-choko :D Ska ta och städa rummet och börja packa grejerna inför avfärden imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar