tisdag 23 oktober 2012

Lata provdagar som 17åring

Hallojj,
Ett tag sedan jag bloggat, har varit så mycket den här senaste veckan.. Närmare bestämt Tyskland.
Resan med tyska-gruppen (+lite ABIn) var sjuukt lyckad! Lärde känna flera nya människor och hann umgås mera med närmare vänner :) Otroligt roligt hade vi det i alla fall (länge sen jag skrattat sådär mycket!! :D) Ska skriva mera och lägga in bilder när jag har lyckats knycka någon 'fotografs' kamera, hehe. Annars finns också vi med på skolans blogg (http://ggs.blogg.hbl.fi/), där vi bloggat om vår resa :D

Lite shopping-galna tjejjer i VARMA Tyskland! :D

Annars då? Vi kom hem sent på lördag kväll, härligt att vara med familjen igen! På söndag var det att vila ut, packa upp och läsa till historia-omtagningsprov. Igår var det 22 oktober, vilket betydde min 17:de födelsedag :D. Bra dag med traditionell morgon-uppvaktning bestående av sång och presenter, hahah alltid lika epic :D. Skoldagen var också helt skoj, roligt att så många kom ihåg och gratta mig. På eftermiddagen blev det en hel del historia och mera gratulationer från släktingar och vänner! :D Familjen hade fixat mumsig mat med (glutenfri) pasta och hemlagad pannacotta, som vi åt på kvällen, guud så gott!! En härlig och skön födelsedag! :)

Idag var det skola, i vilken jag kände mig en aning lost pga. att jag var borta förra veckan.. Var och frågade efter 30 kondomer av hälsosystern och sånt skojigt. Slutade tidigare och har suttit och läst historia nu, måst om en timme tillbaka till skolan för att skriva provet, yeeeyy.. Inte så mycket mer idag, ska försöka ta fatt i ämnen jag är efter i (eller kanske jag lämnar det tills imorgon? hehe..), kolla på serier och lata mej! Härligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar