lördag 13 oktober 2012

Packa pappas Kappsäck

Nu börjar allt äntligen vara nedpackat i väskan! En hel process allt planera outfits för hela veckan och dessutom försöka packa så lätt som möjligt för att få plats med shopping :D 
Åt en otroligt god middag bestående av hemlagad pizza (på glutenfritt knäckebröd för mig del..), sjukt gott! Så har jag bara hängt framför datorn och chattat med härliga människor och lyssnat på önska, men önska är inte alls samma sak utan Jukka Isojoki.. :'( 
I alla fall, nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka sova så många timmar som möjligt. Väckarklockan på kvart före 5, jipii.. Halv 6 blir jag upphämtad och så startar det stora äventyret! 

Det finns en möjlighet att det är lite dött här nästa vecka, men ska försöka skriva hit något i Tyskland också :D Annars har jag gjort några inlägg som kommer upp här i veckan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar