tisdag 12 augusti 2014

@WORK


Gud vad roligt det var att blogga igen! Det är verkligen en av de bästa reflektions och inspirationstider för mej. Både att läsa bloggar och själv sätta ord till papper. Det ger liksom perspektiv på livet. Dessvärre är mobilen sönder så jag har inga färska bilder att slänga in, men det borde fixa sej i slutet på veckan.

Dessutom börjar det bli höst.. Det känndes i luften igår kväll när jag var ute och sprang. Inte kallt på något sätt, men en aning kallare i luften och sättet skogen börjar skifta i när skördetiden kommer. Men inte att deppa för det! Än så länge kan jag njuta av lunchrasten på terassen, bredvid havet och än så länge seglar fiskmåsarna utanför mitt fönster här på jobbet. Dessutom kommer hösten att föra med sig så mycket nytt och spännande att jag blir helt ivrig av bara tanken. Kan inte vänta tills jag får inreda mitt lilla egna hem och sätta igång med studierna. Haha, sedan när har jag längtat efter att gå till skolan? Okej, det är nog främst massa nya människor och bekantskaper och en ny stad som lockar.

Nu är klockan snart fyra och det betyder att nästa stopp är IKEA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar