måndag 11 augusti 2014

En äkta sommar



En sommar utan dator. Shit, när ja öppnade dator här om dagen insåg jag att jag hade samma tabbar uppe som första veckan av sommaren, då vi bokade biljetter till Åland. Det betyder att jag inte öppnat datorn på närmare 10 veckor. Tänker inte ens försöka klämma in allt som hänt under de här veckorna i ett inlägg. Kan bara säga att de här varit bland de bästa i mitt liv. Äkta, det är ordet som jag skulle beskriva min sommar med. Äkta människor, äkta känslor, äkta lycka. Ett äkta liv, en äkta sommar.

Det känns som jag lärt mej stå på egna fötter och verkligen accepterat den jag är. Samtidigt som jag själv vuxit som person har jag också träffat så mycket nya underbara människor och haft så sjukt roligt att jag bara sitter här och flinar av själva tanken. 

Nu återstår det två veckor av jobb och förhoppningsvis fortsätter de spontana äventyren och de  varma kvällarna. Efter det blir det en flytt till vår andra huvudstad, Åbo
Ska försöka få snurr på bloggen här också så att att nära och kära kan följa med mitt liv där borta. 

Nä nu ska jag koppla lite bra musik i öronen och ut och röra på påkarna! 
Imorron blir det jobb till fyra och sedan till inspis-IKEA resa med en tjej :)

Hoppas ni haft en underbar sommar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar