lördag 31 januari 2015

Tenta tenta tenta

Oj, ett tag sedan jag tittade in där! Efter ett lugnt veckoslut hemma med shopping, god mat och en runda i skidspåret var det inte så roligt att hoppa bussen tillbaka till ett återigen regnigt Åbo. Misstolka mig inte, älskar verkligen Åbo, men det har slaskat precis hela hösten/vintern!! Dessutom stod omtent i ingenjörsmatematik på schemat.
Har varit lite smått sjuk och trött hela veckan. Tror att de beror på vädret och att jag inte fått i mig tillräckligt med vitaminer. Ledde också till att jag blev sjukt omotiverad att läsa på fredagens tent. Får bara hoppas att den blir godkänd, vet att jag gjorde några riktigt onödiga tabbar där. I alla fall skönt att ha den över!
Igår kväll var jag och jobbade på en stor sitz och e-släpp. Roligt, men lite stressigt och det blev en lång natt. Hemma först lite före halv 7 på morgonen och då hölls jag knappt och stå på benen längre.
Fick i alla fall sova ut idag, vilket jag verkligen tog vara på. Steg inte upp ur sängen före 4, haha. Nu ska jag bara äta färdigt, hoppa i duschen och tassa iväg och plocka upp två tjejer från stan som kommer hit och sova. Kvällens planer är  beerpong i studentbyn och utgång, wooop! Nu ska det firas att jag klarat hela tipaton tammikuu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar