lördag 10 januari 2015

Lazy Saturday

Tjenare!
Vad skönt att tenten är över och det är helg. Tenten borde nog vara igenom så det är en stor lättnad.

Fick en hel del småsaker fixat igår på eftermiddagen och så var det jenkkifudis med Elin som gällde. Hade aldrig sett en riktig match tidigare så det var spännande och se hur det på riktigt går till. Är nog inte helt 100 på att det är riktigt min sport, men så länge jag får springa och kasta bollar är jag nöjd :) Vi orkade inte sen ut efter matchen så Daniel kom över hit och tittade på film med mej istället.

Idag har varit en sån där sjukt slö lördag. Vi låg kolla på film halv dan, så va jag o handla och fixa tacosallad. Inte har jag fått något vettigare gjort än sett på serier och läst Boktjuven. Helt grymt jännä skriven bok!! Och nu vet jag inte om jag vill ut (nykter dock!) eller fortsätta ligga hemma o slöa. Vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar