måndag 19 januari 2015

KK über alles


Tja!

Måndag igen efter en lugn helg. Var faktiskt och kolla på handboll på lördagen. Emma var också med på sin första handismatch någonsin så de var kul! Träffa på ett par bekanta från hemtrakterna så fick dessutom skjuts via butiken och hem, vilken lyx! Hahha, så saker som jag tog som självklarheter när jag bodde hemma har blivit till värsta lyxen nuförtiden. På kvällen stack vi till Anna och Räkan för ost-och vinkväll med resten av killarna. Satt och snacka skit och skrattade tills min mage krampade halva natten.
Så var det slö-söndag med serier, skolarbete, egenlagad makaronilåda och planering av Norge resa.

Idag måndag. Ordnade KK:s 92-års födelsedagskaffe på förmiddagen och stod och köade 1h för ett par biljetter. Var på en halv organisk kemi föreläsning och världens jobbigaste fysikföreläsning (fattade int ett piss!) till 5. Resten av kvällen har gått ut på att smida planer inför nästa år och mysa under täcket. Har massa spännande idéer som jag hoppas jag tar modet till att verkställa :D

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon för en ny tyska-kurs som jag fick för mig att anmäla mig till +organisk kemi följt av massa fysikuppgifter. Hahah, mysigt studieliv dethär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar