fredag 16 januari 2015

Städa varje fredag

Ojoj vilken vecka!
Funk-sitzen var jätte rolig! Visade sig att jag var ända tjejen där, lite komiskt nog.. Senare kom nog några till tjejer dock. Min tipaton tammikuu är fortfarande igång, men det var massa program som gamla och nya styrelsen höll, så jag satt och skatta åt dom och alla mindre nyktra killar. Annorlunda sitz, men tråkigt blev det nog inte. E-släppet var också helt roligt men jag drog mej hem vid 2-tiden. 

Skippade ingenjörsmatematiken idag och tog sovmorgon till halv 12, så skönt! Drog dock upp mej ur sängen till 12 för att luncha med Daniel och gå på genomgång av veckans räkneövningarna i fysik. Efter det tog jag själv i kragen och började röja upp i bombnedslaget, också kallat min lägenhet. Disk, byk, och städning från golv till tak. Resten av kvällen har jag bara tagit egen 'mimmi-tid'; fixat middag, lagat ansiktsmask, tagit en lång varm dusch och smort in mej i den fetaste body-lotion jag hittade. Bästa känslan att nu krypa ner i rena lakan, sätta på favorit rökelsen från Egypten och veta att det är sovmorgon imorgon!


Två bilder från snapchat:

1, I onsdags då vi blev trötta på Monkey så vi körde med fancy dinner med Amanda. Observera haalarna och att vi sitter ute bland snödrivor.

2, Gårdagens sitz. Detta var innan styrelsen kom in. Borden ser riktigt fina och städade ut här ännu. Gissa bara hur det såg ut när sitzen var över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar