tisdag 16 april 2013

Så som hos dej


Woop! Tisdag. Veckan kommer igång. Igår hade jag en sån fruktansvärt dålig dag att det har man nog inte skådat på länge! Hade absolut ingen lust att prata med någon över huvud taget. Men efter skolan och ett par koppar kaffe blev det lite bättre. Satt också och bläddrade i min kalender och räknade ut att det bara är 7 veckor kvar till sommarlovet (hur awesome?). Fick också lite spontana idéer att följa med mamma till Tyskland eller Frankrike här i maj så vi får se om det blir en liten stads-semester här snart :) Funfun!
Drog mej också iväg på pilates på kvällen. Det är nog en av de "motionsformer" jag inte förstår mej på. Men tycker ändå det är rätt avslappnade att bara samla alla tankar och fokusera på andning och inre muskler.
Idag var det tisdag. Regn och grått, inte min favorit precis. Skoldagen var lite skönare än vanligt då jag hade en timme konst mitt i dagen, kött/grönsaksbullar till lunch och provutgivning på eftermiddagen. Jag var nog själv inte super-duper nöjd med resultaten, men det var helt okej åtminstone. Hann också laga fysik inlämningen på dagen och så var en till börda borta.
Nu sticker jag mot grottan för att se tredje finalmatchen för herrarna. Så blir det enorm matematikläxa på kvällen! Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar