fredag 26 april 2013

Freitag

Nämen! En tid sen jag skrivit något hit, heehe..
Har försökt fylla upp mina dagar till fullo. Så har knappt öppnat datorn på dessa två veckor. Det har både varit bollhallen, födelsedagsfirande, lande häng, ett flertal roadtrippar, chill i vår fina huvudstad och massvis med träning och skolarbete. 
Skönt nog att ha fullt upp! Måste försöka hålla tankarna på massa annat av vissa orsaker.. Har otroligt stor lust att bara skriva ut om allt hit, men med tanke på att jag inte berättat det här för en enda levande människa så kanske det inte är det fiffigaste att skriva ut det till hela resten av världen..hmm.. jag vet inte!! Har bara sån lust att få det ur mej, känna att någon skulle förstå.. men ändå är jag så rädd att berätta om det, bli stämplad som wierd och underlig.. hmm. Men allt fler har börjat märka de på mej, bland annat mamma säger att jag beter mej konstigt ibland, som om det är någonting jag går och tänker på, är på väg att berätta, men sedan sväljer och lämnar osagt. Jag vet inte! Det är bara så konstigt.. och jag vill helst inte vara ensam för då börjar jag övertänka, men sen när jag är bland människor vill jag bara bort och inte behöva tala med någon. 
Äääh, nu börjar jag bara flumma, men är så otroligt trött. Sov så dåligt i natt på grund av DET. Jag vet inte! Men åtminstone vad jag läste på nätet är det inte alls ovanligt att ha sådant här, dessutom är det inte på något sätt farligt, snarare en 'gåva'. Joo i vissa stunder är jag nog glad att jag har den, men ibland (så som på senaste tid) önskar jag bara att jag skulle vara 'normal' och vanlig. 
Det här blir ingenting av mitt skrivande tankarna flyger bara iväg.. tror jag ger upp.. skriver mer någon annan gång!

Btw. Melina och jag har börjat med en fantastik temablogg om allt från normala till mindre normala söndagar! http://normalasondagar.blogspot.fi/ <den är inte ännu helt utvecklad men det är på G! så nu kan alla mina miljontals läsare klicka in på den och läsa lite mer sakliga inlägg istället för mitt flummande här.. så blir vi glada! pöss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar