fredag 12 april 2013

Fredag!

Fredag! Gud vad skönt med veckoslut utan "måsten", det var ett tag sen! Nu får jag göra precis vad jag själv vill och har lust med. :)
Igår var det torsdag, skola från 8-16, med en riktigt interssant presentation om typ invandring..? Ny periord annars och lite andra timmar så de e ju alltid lite skoj. Det ända är att jag har i princip alla ämnen jag ska skriva nästa år så de blir att försöka satsa den här periorden (eller försöka i alla fall..). Hemma fixade jag middag, sov (wtf?? Sen nät har jag börjat sova på dagarna?!?), och sen butiken med pappa och LadyLine. Spinning, RVP och "stretching" (=tjejsnack och gossip haha). Var först hemma vid 10-tiden så det blev snabb dusch, läxor och sängen. Ska påriktigt försöka ta igen sömnbristen från ett par veckor tillbaka!
Idag var det skola 8-14.30. Så var planen att sticka och träna och sen till bollhallen. Men nej. Blev och hänga hos C o leka med Gandi i några timmar så ja "råka" missa spinnngen, heeh.. Kom i alla fall hem för en stund sen så blev det middag. Nu överväger jag att lämna dam-matchen åt sitt öde och ta ett bad, sätta på bra musik och bara stänga ute resten av välden. Det lockar nog kanske lite mera. Kvällen får vi se vad som händer. Satsar nog på mys och chillkväll!
(Bloggar från ipaden så det blir en gammal bild från USA, aah ta mej tillbaka!! <3) Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar