onsdag 10 april 2013

"No offense, but he's mine" "Offense none taken. Bitch"

Nämen, det var ett tag sen! 
Heeh nä jag har inte dött, bara motivationen för bloggen. Men nu med en minst sagt utmattande provvecka och våren framför kanske det blir lite mer inlägg. 

Senaste tiden av mitt liv har varit lite blandat. Mycket skola, men också en hel del människor som jag träffat! Har fått upp kontakten med en som jag inte träffat på åratal. Har fått mycket tankar att vakna till liv och inse hur viktigt för mej att ta vara på de som verkligen betyder något för mig. 
Så har jag planerat en del för sommaren och var till ett åldringshem och häls på igår. Det var helt underbart! Gamla människor är bara för ljuvliga!
Slänger upp lite mobil-bilder från de senaste veckorna. Nu blir de Bodypump--> hörs!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar