söndag 8 december 2013

2dra advent


Hellou! Andra inlägget idag, woop vad jag är aktiv bloggare!
Här kommer en lite snabb sammanfattning över veckoslutet. Kom som sagt hem sent på fredag kväll till ett hus fyllt med killar. Familjen (förutom ena brorsan) är på vift i Tyskland så vi har haft huset för oss själva hela veckoslutet. Var själv helt slut efter flygresan och sömnbrist så jag stupade i säng direkt och sov 11 timmar, så skönt! Lördagen bestod av skolarbete, serier, en kaffe med lilla Fanny och film med kebab med brorsan. Så satt jag på balkongen en stund och rökte shisha med några högstadie-människor och sen tidigt i säng. Kan bara konstatera att höstadie-tiden är något jag verkligen inte saknar för fem penni, allt skit som man tvingas gå igenom de åren av ens liv, huhu..
Idag skev jag en essä, packat upp väskorna och varit till gymmet en sväng. Sedan in till stan på kvällskaffe med Dulce, en tysk kille jag träffade här för någon vecka sen och som ville bjuda mig på kaffe. Jag klagar inte, alltid roligt att träffa nytt folk! :D
Nu ska jag renskriva essän och sedan väntar min sköna säng! Tycker alltid den egna sängen känns sådär extra skön när jag varit borta några nätter, haha. Någon annan som också känner så? :D
Imorgon är det ny vecka med massa program och träning, skoj skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar