onsdag 13 mars 2013

Vantarna mera!

Det börjar verkligen bli vår! Så otroligt härligt ♥ trotsar minusgraderna och har redan tagit fram vårjackorna, bästa känslan på året! Man vet att vintern är över, våren och sommaren är påväg med alla roligheter
Sen räknade jag också ut att idag om ett år skriver jag studentexamen i fysik.. svåraste provet som finns u gymnasiet,  skoj..
Annars då? Har varit så där lagom tråkig och satsat på skolan. Måndagen var riktigt hemsk! Hade bara lust att gräva ner mej och inte tala med nån på 100 år. Som tur finns det små härliga människor och djur som lyser upp mina dagar så efter ett mindre effektivt pass på gymmet kunde jag ändå somna med ett leende på läpparna :) tisdagen var de läkare och finska essä på schemat.  Är ju så otroligt trög att skriva på finska så det tar alltid evigheter att producera några sidor.. :/
Inte så mycket mer! Idag car det skoldag från 8-14.30 och nu sitter jag i solen från köksfönstret och överväger att fara och träna/ laga läxor/ åka till grottan och titta på match.  Jag vwt faktiskt inte vad jag har lust för...hmm..
Men joo inte så mycket mer på kommande,  vill fara och snoukka!! Behöver bara hitta någon att dra med mej.. :D
Ps. Idag är det 222 dagar till 22.10! tuuuft :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar