fredag 1 mars 2013

Eine Tasse Kaffee, bitte!


Tjenare grisar! Fredag kväll, kunde inte sitta bättre!

Skolan börjar kännas mera under kontroll nu efter första paniken efter lovet (dock ännu en hel del grejjer att ta igen.. -.-) Men jag slutade redan 1 idag och så fick jag lite annorlunda hemväg, hihi^^ Eller rättare sagt till gymmet.. Det blev lite på 1h punttis, himla skönt att börja träna igen!! :D 
Kvällen har bestått av uppreding av överfull kappsäck, brorsans mat och en hel del Dexter. Och i de tecknen ska kvällen också fortsätta :) Skippar matchen som jag nog gärna skulle se.. :/Tycker jag är i redigt behov av en lugn kväll efter milt sagt fullproppade senaste veckor. Ska koka en kopp te och sätta ner mej med en bok och bara försöka lugna ner hjärnan. Känns för tillfället bara som det är så mycket på G i mitt liv, men samtidigt som jag både skulle vilja med så mycket mera skulle det också sitta bra med att bara koppla bort allt och ta paus i några dagar.  
I alla fall! Imorgon ska jag hinna med en hel del: skolgrejjer, foton (typ 1500 bilder från NY & Washington +ännu bilder från gammeldansen) så blir de kanske jooga/spinning/lenkki och kvällens planer är ännu lite oklara, men det dyker väll upp något skoj ska vi hoppas! :)
Vad ska alla mina läsare göra på veckoslute? Ni är ju faktiskt en rätt så stor bunt nuförtiden, hahaha :D 
Anyway, ha de super! 

PS. Våren börjar komma och solen skiner så mycket mer, yeeeyyy!! happyyyyy :D


 <--enformig shopping eller nåt? hahah.. men de kosta faktiskt inte mycke mer än typ HM där? random..
 mitt rum blev lite kaos med en gigantisk resväska utkastad överallt.. är alltid så dålig på att packa upp.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar