söndag 10 mars 2013

Gotta' love lazy sundays

Såhär har min söndag sett ut! Ganska så skönt om du frågar mej (fastän mammas förslag om att komma med till backen nog lockade en aning..). Skönt att låta tankarna glida iväg och hinna tänka klart alla tankar som jag inte hunnit med de senaste veckorna. Som jag och mamma diskuterade i frukosten idag: gymnasietiden är den stressigaste tiden i ens liv och man märker det verkligen på min kropp också. Min mage tål inte mera all sort av mat, de små fläckarna i hårbottnet som jag fick i slutet på sommaren blir bara värre och värre, min hy är periodvis sämre och sömnrytmen likaså. Därför behövs verkligen sådana här dagar som man får lite tid att verkligen tänka. Och så fick jag 100 finska läst också på samma gång så det var ju skönt :)

Men nu ska de bli ändring på dethär! Omelett, bodypump och matematik läxa blir det som gäller nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar