torsdag 5 september 2013

Träningsvärk


Det känns som det ända mitt liv går ut på är skola. Det mesta jag tänker och pratar om har med skolan eller skrivningarna att göra. Mitt liv kretsar kring det. Jag måste gå med sockor och äta C-vitamin, för att inte bli sjuk till skrivningarna. Det känns som jag är en robot som man ställer in som man vill ha som matas med information. Usch!
Igår fick jag ändå koppla bort hjärnan med ett tungt träningspass. Idag har jag klampat runt som en ko, men det var det klart värt! Ligger för tillfället på balkongen i solen med ett tomt dokument framför mej. Det ska fyllas med ett tal om säljakt. Får se vad jag hittar på för skit.. Så blir det studentprov och läsning. Fantastisk torsdag, jag vet.
Imorgon är det åtminstone fredag, men ser verkligen inte framemot veckoslutet! Vet att jag kommer att stressa som bara den till hörffarna. Imorgon blir det i alla fall fotis match och får sen se om jag åker ut till lande för att koppla bort hjärnan lite.


Btw. Har blivit sjukt taggad på att börja bilskolan! Så roligt när vännerna både har bli och mc kort och det går så praktiskt att ta sej till olika ställen, love it! Har dessutom blivit lite sugen på mc.. får väl ta ett litet snällt snack med pappa och brorsan och se vart det leder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar