fredag 27 september 2013

De va surt


Hade nästan glömt bort att jag har en blogg! Det var verkligen ett ordentligt tag sen jag skrev hit någonting.
Den senaste tiden har jag mest kört på 'uteliggar'-outfiten och studentskrivingar, skola och lite mer skola. Så lite träning, loppis, kvällisar, awesome människor, design-mässa, färdandes längs vägarna och fest där emellan. Helt bra de väl. Den här veckan började dessutom provveckan. Kemin idag och två prov nästa vecka är det som gäller för mej. Skönt att för en gång skull inte ha 6-7 prov som det varit tidigare, men de här 3 proven är sen istället mycket svårare suck..
Har lite dålig fiilis för tillfället, dels för att jag suttit alldeles för mycket, så ryggen håller på o bråkar, dels för att kemi provet inte gick så bra som jag hoppats på, och dels för att efter gårdagens spinning bara känt mej sjukare och sjukare. Så medan jag ännu håller på och klagar kan jag ju passa på att säga att jag inte är helt nöjd med preliminära resultaten för skrivningarna, så det kan vara att jag tar om det +att det bara blir kallare och kallare ute.
Det blev ett riktigt klago-inlägg! Förlåt för det och hoppas ni har en roligare fredag än jag, om ni är ute eller inte (surt nog att man inte kan fara ut heller).. Nu ska detta onkelskrutt gå och gräva ner sig med fysik boken, myyys..

Ni får lite bilder från de senaste veckorna istället, roligare så! (dvs. typ matbilder, haha)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar