söndag 30 juni 2013

Vem är jag?

Jag hade till en början tänkt ha bloggen som en privat dagbok för mej själv. Men när jag tittar på statistiken ser jag att det alltid finns lite söta smurfar som kikar in här varje dag. Jag blir faktiskt jätte glad när jag ser det. Ni är då allt för söta! <3
Dessutom tycker jag om att 'skriva av mej' alltid nu som då, och när jag har tid. Därför överväger jag att göra den där bloggen mer 'officiell' och också personlig. Liksom mera för mina söta läsare :) Jag har ingen aning om vad folk vill läsa om, men jag tänkte börja laga lite tidsinställda inlägg där under sommaren och presentera mej själv lite mera ingående, eller vad man nu säger..
Hur borde jag säga.. Nästa Kenza eller något? :D hahha.. säkert! Nää men den här bloggen är nog inte något super-seriöst, bara en rolig grej att ha lite tankar, minnen och bilder sammlade på samma ställe.
I alla fall! Vi får se vad det blir av. Tänkte lite basfakta och sedan kanske dela med mej av mina många tankar om livet, en hel del sakliga och mindre realistiska flummigheter med andra ord. En del är det kanske bara några av mina närmaste som vet om. Men vi får se vart det går vägen!

Älskar er! <3     //Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar