onsdag 13 februari 2013

Sju sjösjuka sjömän med choklad.

Fan jävla skit. Lyckat att bli sjuk såhär 3 gånger på de senaste 4 veckorna. Varför lyckas alltid mina profetior gå i uppfyllelse? Det här börjar ju bli en aning skrämmande.. Men den här gången kan jag nog bara skylla på det där vaccinet!
Annars då? Har förberett allt färdigt till gammaldansen, taggar-taggar!! Fixat alla möjliga papper med skolan och allmänt legat hemma o snorat ihjäl mej (jo, jätte fräscht ja vet) o spelat Candy Crush. -vem fan va de som sa att jag sku börja börja spela de?? För det första tar det jätte länge o vänta på att nya liv ska laddas o för de andra blir  jag jätte snål på choko, just så.
Provade just min klänning som jag var o hämtade från sömmerskan idag. Den var helt super! Tycker jätte mycket om den fastän den inte helt känns som 'jag'. Så blir det bara att hoppas att allt hålls på o ingen för en sko i huvudet på fredag så är allt bra! :D
Inte så mycket mera, ska dricka upp mammas 'dunder dricka', lunga ner mina hysteriska skratt-anfall åt de mest onödiga konversationer o försöka gå o sova i tid. hahahh, det där är säkert miljonte gången jag ljuger att jag ska sova i tid, slutar ändå alltid att jag ligger uppe halva natten o har de mest underliga konversationer, hehe. Men va ska man säga? YOLO! Nej nu fan spårar de bara ut, nu far den här tösen o sova! -Gonatt

Tycker en sådan här halv-sarkastisk bild passar så där lagom för idag.. :D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar