söndag 10 februari 2013

Are we human or are we dancer?


Gokväll! Det här veckoslutet har gått otroligt snabbt, och snart blir de skola igen. Igår var det då en avskedsfest för Nadi som åker till Nya Zeeland som gällde. Jag hade lagat cupcakes som i alla fall såg ganska söta ut :) Det kom mera människor, det bjöds på bål och så hade Jenni tagit med sej mängder med godsaker från arbetet. Kvällen blev riktigt rolig, lärde känna mycket människor bättre! :D  Det blev gaska sent innan jag fick skjuts hem, 3 människor i en mopobil mitt i natten. haha fina konversationer kan jag lova!
Halv 5 var jag i alla fall hemma i egen säng. 
Sov läge och väl och så har det varit lite Dexter-maraton, skolarbete och bodypump +solande idag. skön söndag! Imorgon börjar jag 10, så de blir skönt att sova lite lägre och sen efter skolan  måste jag fixa böcker vid bibban och sen blir det pysselkväll inför gammeldansen, skoj skoj! Men nu lite mer Dexter och Finlands historia -->        Buenas noches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar