lördag 16 februari 2013

Gammeldans 2013

Definitivt en av de härligaste dagarna i mitt liv!
Morgonen började med frisering o smink kl8 (tog närmare 3,5h heeeh..) och sedan snabbt o plocka upp alla saker o sen till skolan. I skolan var de stämningen på topp o alla drar på sina fina klänningar. Jag var själv otroligt nöjd allt så det kändes bara underbart! Dansade 2 gånger o det var så himla rolig, allt kändes bara så rätt! Äääh de är svårt att beskriva så jag tror jag låter lite mobil-bilder tala för sej själva:
(sätter kanske in bättre från kameran i något skede)



 Mitt par blev lite trött mellan danserna..


























Efterfesten blev också helt otroligt lyckad, men jag tror att jag fixar ett eget inlägg om det :D
Dagen har då gått åt att försöka vakna till liv igen (det var inte det lättaste ska jag säga!) slöat i sängen framför Dexter med ABI-godis o snutit mej säkert en miljon gånger. Så har jag fixat med juttun från igår
+lite skolarbete (yeyy..). För tillfället packar jag ännu lite medan jag lyssnar på elevdans-mixen, men   packandet blir nog först färdigt imorgon. Funderar på att låta fransarna o håret vara kvar ännu tills imorgon, är så sjukt nöjd med fransarna i alla fall så det känns lite onödigt att tvätta bort dem.. :/ Nåh vi ser!
Är inte så säker om jag kommer skiva något nästa vecka, för kommer vara lite halvt på resande fot under de nästa 11 dagarna, men jag tänker testa laga några tidsinställa inlägg här nu och då :) Ha det gött! <3

//Mimsan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar