tisdag 8 januari 2013

What doesn't kill you makes you stronger..

Tjenare,

Så har skolan börjat igen och jullovet är slut..
För min del var lovet nog riktigt lyckat. Gjorde inte så hemskt mycket revolutionerande efter jag kommit ner från österbotten, träffade lite mysiga människor, var till frissan (tog äntligen tag i min rädsla, och det gick ju bra!), tränade, shoppade, middag med familjen och helt för många filmer (var till bio och kolla på The Hobbit, sjuukt bra!) och sena nätter,hahha.


Att dra sej iväg till skolan på måndagen var en annan utmaning.. och att överleva skoldagen ännu en till. Vet inte riktigt, det är nog roligt att träffa alla vänner från skolan, men ändå är det inte som jag skulle vara helt bekväm i den här skolan. Känner inte riktigt jag kan vara helt mej själv fullt ut (okej, kanske det är helt bra i vissa tillfällen) och är nog inte riktigt bekväm i allas sällskap, nog för att vi har roligt och så, men det 'klickar' kanske inte så bra med vissa människor. Kanske det börjar bli lite mycket när man sett samma ansikten i 11 år nu..? Men och andra sidan är ju alla människor olika och har olika värderingar och så kommer det alltid att vara. Det är bara att inse det, jag kommer inte kunna tycka lika mycket om alla, men det är bara att göra det bästa av det och inte fokusera på allt det negativa hos folk :)
Oj då, lite utanför ämnet.. hehe.. Hade gammeldansövning på eftermiddagen, och det var grymt roligt! Sen blev det spinning och korsetti träning, det var en hel del inre muskler och det känns verkligen idag! min rygg värker så otroligt mycket! Minns inte senast jag hade så här sjukt i ryggen och skinnringen idag gjorde nog inte det bättre precis.. Nåjoo, ingen mera träning idag, ska försöka få ordentligt med sömn så hoppas vi de är bättre imorgon :)

Btw. Kolla min läsar statistik idag, jag börjar ju bli riktigt kändis :D hahah.. roligt att det finns folk som läser om mina tankar, fastän jag nog mera befarar deras egen hälsa, öhöhö

Men joo.. morroo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar